Dzisiejsza propozycja ma dwie olbrzymie zalety: po pierwsze jest bardzo zdrowa a  po drugie w miarę szybka do zrobienia jak na tak zdrowy obiadek.

Seler naciowy zawiera dwa razy więcej witaminy C niż cytrusy, oczyszcza organizm z toksyn, wspomaga odchudzanie bo jego kaloryczność jest niemal zerowa ( 10 dag selera to tylko 7 kc  ).  Zawiera ponad 80 cennych dla naszego organizmu składników mineralnych w tym kwas foliowy, magnez, potas, żelazo i cały zestaw witamin. Czosnek, cebula i papryka to kolejne korzyści dla naszego organizmu. Polecamy

Czas przygotowania: 30 minut
Stopień trudności:   łatwe
Cena:                          około 25 złotych

DSC_0788

Składniki:

  • Filet z indyka
  • Seler naciowy
  • 3 papryki
  • 4 pomidory
  • 1 cebula
  • 2 ząbki czosnku
  • 0,5 chili
  • Oliwa z oliwek
  • Sól, pieprz, zioła, papryka słodka

Dodatki

  • Ryż

Przygotowanie

  • Ugotować ryż.
  • Warzywa z wyjątkiem pomidorów pokroić w kostkę i przesmażyć na oliwie. Dodać troszkę wody, przyprawy i poddusić.
  • Pomidory sparzyć wrzątkiem, zdjąć skórkę, pokroić  i dodać do warzyw pod koniec duszenia.
  • Całość zblendować na sos.
  • Filet z indyka pokroić w kostkę. Doprawić solą i pieprzem oraz słodką papryką. Przesmażyć na oliwie.
  • Podawać z ryżem.

DSC_0793
Smacznego !!!